Pajottenland
Er werd dus gewandeld. En gehold. In het kader van de trail60 die werd georganiseerd door de Belgische mucovereniging om geld op te halen voor (of tegen zo je wil) taaislaamziekte. We waren op zaterdag al via het Hergémuseum naar het Pajottenland gereisd waar het geheel zich af zou gaan spelen. Als rechtgeaarde Hollander kon ik de naam Pajottegem trouwens wel waarderen. We aten op zaterdag een hapje (en de man en zijn loopmaatje iets meer) in Herne en sliepen…









